دانلود حل تمرین تاریخ یازدهم + pdf گام به گام تاریخ یازدهم
نوشته شده توسط : سید محمد حسینی

خوب با یکی دیگه از بخش های دیجی کنکور در این بلاگ همراه شما هستیم، در اینجا برای شما سعی کردیم گام به گام کاملی رو جهت استفاده شما قرار بدیم و شما میتونید بعد از بررسی لیست سرفصلها و مطالعه این متن به پایین صفحه برای دانلود pdf این گام به گام مراجعه کنید.

یادتون نره حتما نظراتتون رو برامون کامنت کنید.

با دانلود گام به گام تاریخ یازدهم از سری مقالات گام به گام یازدهم خدمتتون رسیدیم. شما یازدهمی ها از اهمیت این درس بخوبی آگاهید , تاریخ از اون دسته از درسهاییست که اگر هدفتون کسب یک نتیجه چشمگیر و عالیه شما باید بطور کامل به مفاهیم و مطالبی که در کتاب وجود داره آگاهی دقیقی داشته باشید. این مقاله بدست اساتید برجسته و کارکشته در درس تاریخ تهیه و تنظیم شده.دراین مقاله تمام نکات و سوالات بطور کاملا واضح شفاف بیان شده تا شمارو در راه موفقیت همراهی کنه. بعداز مطالعه حل تمرین تاریخ یازدهم اطمینان داشته باشید که سوالات هیچ آزمونی نمیتونه شمارو غافلگیر بکنه. ما در این مطلب برای شما دانلود گام به گام تاریخ یازدهم برای تمامی فصول و آماده کردیم. این گام به گام که در اختیار شما قرار گرفته میشه, شما کلیه فصل ها رو میتونید در اون پیدا کنید.

معرفی فصل های حل تمرین تاریخ یازدهم

فصل اول : اولین فصل گام به گام تاریخ یازدهم در رابطه با حکومت قاجار از آقامحمّدخان تا محمّد شاه می باشد.

فصل دوم : دومین فصل حل تمرین تاریخ یازدهم درابطه دوران ناصرالدین شاه بحث میکنه.

فصل سوم : در رابطه با زمینه های نهضت مشروطه توضیح می دهد.

فصل چهارم : در رابطه با آغاز حرکت مردم علىه استبداد و پىروزى نهضت مشروطه می باشد.

فصل پنجم و ششم : در رابطه با مشروطه در دورهٔ محمّد على شاه و دورهٔ دوم مشروطه(1288-1293ش) می باشد.

فصل هفتم و هشتم : درابطه با کودتاى 1299 و تثبىت قدرت رضاخان به بحث می پردازد.

فصل نهم و دهم : این بخش حل تمرین تاریخ یازدهم وىژگى هاى حکومت رضاشاه و سقوط رضاشاه می پردازد.
+16 فصل دیگر کتاب تاریخ
 

در ضمن فایل PDF گام به گام تاریخ یازدهم رایگان می باشد.

در این گام به گام که ما برای شما آماده کرده ایم پاسخ به تمام سوالاتی که در این 26 فصل کتاب تاریخ یازدهم وجود داره به صورت کاملا تشریحی برای شما آماده شده است. شما با دانلود pdf گام به گام تاریخ دهم در این مسیر یعنی پاسخ به سوالات کتاب درسی و همچنین تسلط بیشتر به مفاهیم و تمارین کتاب درسی که در درس تاریخ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است قدم های روبه جلو و مثبتی بر می دارید.. در دیجی کنکور به ما ثابت شده است که مقالات گام به گام بسیار تاثیر گذار و مفید هستند اما اگر از آن به درستی استفاده نشود می‌تواند تأثیرات بدی بر روی درک شما از مفاهیم تاریخ داشته باشد. دانلود گام به گام تاریخ یازدهم که شما می‌توانید آن را در این پست انجام دهید، می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در درک شما از تاریخ یازدهم داشته باشد ولی اگر از آن به درستی استفاده نکنید به اینصورت که قبل از مطالعه کتاب تاریخ پایه یازدهم به گام به گام رجوع کنید به جرأت می‌توان گفت که تأثیر منفی بر روی درک شما از این درس بسیار مهم خواهد گذاشت. پس ما از شما تقاضا می کنیم ابتدا خودتان بر روی تمارین و مسائل کتاب درسی به صورت ویژه ای زمان بگذارید و بر روی آنها فکر کنید و سپس به دانلود گام به گام ، که در پایین این پست قرار دارد بپردازید. در باکس دانلودی زیر می توانید به سادگی حل تمرین تاریخ یازدهم را دریافت کنید. همه فایل ها همراه با پاسخ های کاملا تشریحی هستند. همچنین اگر نیاز به سایر گام به گام های پایه یازدهم داشتید می توانید به بخش گام به گام یازدهم مراجعه کنید.

لینک های دانلود

توضیحات: برای دانلود گام به گام بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید

دانلود


دانلود گام به گام یازدهم




:: موضوعات مرتبط: دانلود گام به گام , گام به گام یازدهم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود گام به گام, دانلود حل تمرین, حل تمرین یازدهم, گام به گام یازدهم, دانلود گام به گام تاریخ یازدهم , حل تمرین تاریخ یازدهم, PDF گام به گام تاریخ یازدهم, PDF حل تمرین تاریخ یازدهم , تاریخ یازدهم, جواب تمرین های تاریخ یازدهم, ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: